Pamiętajcie o ogrodach | Przecież stamtąd przyszliście
Inwestycje zrealizowane
w roku 2024
założenie szlabanu – rogatki leśnej na drodze wjazdowej do ogrodu od strony lasu, (bezpieczeństwo w okresie zimowym) – zadanie inwestycyjne
oświetlenie bram wjazdowych na teren ogrodu – zadanie inwestycyjne
założenie tablic informacyjnych z oznaczeniem terenu ROD i informacją o monitoringu ogrodu
naprawa sieci elektrycznej- głównego kabla zasilającego część ogrodu (działki bram 5-7), zabezpieczenie i okablowanie przy podlicznikach w uszkodzonych skrzynkach działek – naprawa w trybie awaryjnym
naprawa łącza elektrycznego – linii zasilania bezpośredniego z transformatorem (2 faza) – działek bram 5-4
naprawa i-merów na terenie ogrodu
oczyszczenie lasku po obu stronach bramy 7 z zarastających krzewów
konserwacja, zabezpieczenie podstaw betonowych i metalowych krokwi przy baniakach z wodą gospodarczą
zabezpieczenia włazów i wywietrzników w studzienkach z licznikami wody gospodarczej
konserwacja, malowanie bram na terenie sterowni i baniaków
sprzątanie powalonych drzew po burzy z drogi wjazdowej i naprawa uszkodzonego ogrodzenia zewnętrznego
konkurs dla dzieci ,,Bezpieczeństwo na terenie ROD’’ (technika prac w formie dowolnej) z udziałem Straży Pożarnej ze Swędowa
organizacja ,,Festynu Działkowca” z udziałem młodej wokalistki i chórku powstałego
integracja działkowców na Festynie w Anielinie Swędowskim
konserwacja bram, urządzeń wodnych na bieżąco
coroczny przegląd działek
odpowiedzi na pisma działkowców
sprawy bieżące związane z funkcjonowaniem ogrodu
w roku 2023
oczyszczenie studzienek spływowych wody gospodarczej z zalegającego mułu.
naprawa i-merów na terenie ogrodu.
usunięcie awarii imera na 4 alejce po sezonie zimowym
oczyszczenie, drogi dojazdowej do bram 1-6 (przycinka drzew i krzewów po obu stronach drogi, koszenie).
oczyszczenie lasku po obu stronach bramy 7 z zarośniętych krzewostanów oraz z zalegających śmieci.
wyrównanie górki powstałej z piachu i chwastów przy bramie 7.
usunięcie, naprawa imera zewnętrznego wody pitnej oraz zdroju przy bramie 2.
wykop i oznakowanie położenia imerów zewnętrznych do wody pitnej, na drodze dojazdowej, (założenie tabliczek położenia rurociągów, wkopanie betonowych wejść do imera i pomalowanie).
naprawa kontenera K7 do odpadów mieszanych (na ile pozwolił szkielet kontenera).
usunięcie awarii w części ziemnej do skrzynki R (przed transformatorem).
zakup kosiarki Weibang z silnikiem Loncin.
przeszkolenie do obsługi kosiarki pod względem BHP pracownika ogrodu.
organizacja konkursu dla dzieci „Rośliny miododajne’’ (prace w technice dowolnej, omówienie prac, spotkanie z pszczelarzem, degustacja miodów).
organizacja „Festynu Działkowca”.
konserwacja bram, urządzeń wodnych na bieżąco.
skierowanie pisma do Burmistrza gminy Stryków w sprawie oświetlenia panelowego przy bramach wjazdowych ogrodu.
skierowanie pisma do Burmistrza gminy Stryków w sprawie utwardzenia drogi wjazdowej do bram 1-6 po opadach jesienno-zimowych).
coroczny przegląd działek.
odpowiedzi na pisma działkowców.
sprawy bieżące związane z funkcjonowaniem ogrodu.
w roku 2022
zamieszczenie na stronie internetowej naliczeń prądowych za poszczególne kwartały pod indywidualnym kontem działkowca (stany liczników).
czyszczenie z mułu, odrdzewianie i malowanie baniaków do wody gospodarczej ( konserwacja).
naprawa – spawanie zawiasów pękniętej klapy lewego baniaka wody gospodarczej.
zakup 10 szt. kłódek do skrzynek z podlicznikami.
naprawa i-merów na terenie ogrodu.
poszerzenie drogi dojazdowej do bram 1-6 (przycinka drzew i krzewów po obu stronach drogi, równanie podłoża).
wyrównanie drogi dojazdowej bram 1-6 za sprawą Zarządu przez Gminę Stryków.
wysypanie kruszcem z glinką i ubicie oraz utwardzenie powstałych lejów na zjeździe z drogi asfaltowej na drogę prowadzącą do wjazdu bram 1-6 ogrodu za sprawą Zarządu przez gminę Stryków.
zakup 5 ławo stołów i ich impregnacja (teren działki 126 budynek Zarządu, miejsce organizacji Festynu).
postawienie wiaty i jej impregnacja (materiał – prezent dla wszystkich działkowców, teren działki 126 budynek Zarządu miejsce organizacji Festynu).
badanie wody gospodarczej.
organizacja konkursu dla dzieci „Rośliny parzące na działce, lesie i łące” (prace o technice dowolnej, omówienie prac).
organizacja „Festynu Działkowca”.
konserwacja bram, urządzeń wodnych na bieżąco.
zamówienie w ZGKiM Stryków kontenera na odpady zmieszane z 6 klapami – (do wynajmu).
oddanie w 2023 r. przed sezonem starego zużytego nie nadającego się do naprawy kontenera na złom.
coroczny przegląd działek.
odpowiedzi na pisma działkowców.
sprawy bieżące związane z funkcjonowaniem ogrodu.
wysłanie podziękowań do Gminy Stryków i ZGKiM związane z dobrą współpracą.
w roku 2021
oznaczenie pojemników na śmieci (wg. zasad segregacji)- rodzajuwyrzucanych odpadów
wymiana na nowy zdrój wody pitnej przy bramie wjazdowej nr. 3
przegląd techniczny wszystkich zdrojów
zakup tablic informacyjnych o zakazie wyrzucania gabarytów
zakup budek dla owadów latających szt. 2
założenie na koszt PGE elektronicznego czytnika energii elektrycznej przytransformatorze
naprawa imerów na terenie ogrodu
spawanie stoperów przy bramach wjazdowych
konserwacja bram
naprawa drogi dojazdowej do bram 1-6 ( zalanie szlaką dziur w płytachbetonowych, utwardzenie podłoża kruszywem z glinką)
utwardzenie alei przy bramach wjazdowych 4, 5 – naprawa
skierowanie pisma przypominającego do Burmistrza gminy Stryków w sprawiehydrantu
skierowanie pisma przypominającego do Burmistrza gminy Stryków w sprawiezamieszczenia drogi z asfaltu do bram 1-6 i umieszczenia w planachplanistycznych gminy ( czego efektem jest zamieszczenie drogi w obszarzezabudowanym)
pismo do Nadleśnictwa Grotniki w sprawie lasu graniczącego z działkami 200-220 i strona przeciwna przy bramie 5 dotyczące przeglądu, przycinki, wycinkichorych drzew jak i tych zagrażających altaną działkowców( przeprowadzenieweryfikacji z Nadleśnictwem, wycięcie drzewa zagrażającego bytowidziałkowca, usunięcie drzew chorych, powalonych)
usunięcie ukręconych, powalonych drzew przy bramie 7 na skutek burzy, wirupowietrznego
usunięcie powalonego drzewa (brama 1-2)
skierowanie pisma do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej oprzywrócenie małego traktora do wywozu odpadów płynnych z działek
umieszczonych pomiędzy głównymi alejkami
naprawa, wymiana transformatora w systemie alarmowym budynku ZarząduROD
konkurs dla dzieci ,,Owady w Naszym Ogrodzie”( zapoznanie się zpożytecznymi jak i atakującymi nasze rośliny owadami)
założenie na bramach 1-7 tablic ,,Proszę zamykać bramę”
naprawa drzwiczek przy tablicach informacyjnych budynku Zarządu i bramie 2– wyrwanych i potłuczonych przez wichurę ( zakup płyty poliwęglanowej dopotłuczonej tablicy i założenie zamków przesuwowych przy wszystkichtablicach z ogłoszeniami)
coroczny przegląd ogrodu
odpowiedzi na pisma działkowców
sprawy bieżące związane z funkcjonowaniem ogrodu
przygotowanie baniaków- wody gospodarczej do oczyszczania zodkładającego się przez lata mułu (przed sezonem roku 2022, ocena stanubaniaków)
w roku 2020
sprzedaż porzuconej działki przez Zarząd – założenie lokaty dla Ogrodu
zakup poliwęglanu w celu przygotowania okienka kasowego dla działkowców
pomalowanie i założenie daszku metalowego nad okienkiem kasowym
założenie kafli przy okienku kasowym oraz ujęciu wodnym na terenie budynku Zarządu
dezynfekcja studni z wodą pitną i części dotykowych bram wjazdowych
wysiew trawy (renowacja) na terenie działki 126
spawanie przegubów w bramach
spawanie wąsów przy studzienkach z wodą pitną
naprawa imera na terenie ogrodu
regeneracja wodomierzy w Studni Nr 1 i Studni Nr 2 z wodą gospodarczą ( 12 m-cy gwarancji)
przygotowanie i pomiary strefy ochronnej Studni Nr 1 i Studni Nr 2 zgodnych z wytycznymi terenu ochrony bezpośredniej dla ujęć wody podziemnej Państwowego Gospodarstwa Wodnego ,,Wody Polskie’’
naprawa-wymiana zaworów w studzience (brama 7)
spawanie zawiasów na alejkach w klapach spustowych wypływu wody gospodarczej
czyszczenie ciśnieniowe rur przy odkręcaniu wody gospodarczej
wywóz gabarytów od 05.06 – 10.07.2020 r.
konserwacja stołu do pin-ponga oraz siatki do gry w siatkówkę
wymiana uszkodzonej-spróchniałej tablicy informacyjnej na nową aluminiową przy bramie 4
badanie czystości wody gospodarczej w Sanepidzie
naprawa alejek, drogi oraz wjazdu do śmietnika i bram ogrodu (zrobienie podjazdu przy 7 bramie)
pomalowanie, zabezpieczenie kontenera K 7
złożenie zapytania do Burmistrza gminy Stryków w sprawie hydrantu (brama 7)
uzyskanie odpowiedzi, iż środki finansowe na zabezpieczenie ogrodu w razie zagrożenia w wodę (hydrant) zostaną wzięte pod uwagę w budżecie gminy w 2021 r.
złożenie wniosku do Burmistrza Strykowa Witolda Kosmowskiego o przedstawienie Radzie Gminy sprawy hydrantu i zabezpieczenie środków w budżecie
całkowita spłata pożyczki zaciągniętej z Funduszu Samopomocowego PZD na zakup pompy wodnej (modernizacja studni głębinowej)
założenie budek lęgowych na terenie ogrodu
wymiana tablic technicznych w miejscach usytuowania Studni nr 1 i nr 2 ,,zakaz wstępu”
zakończenie wymiany pod-liczników na terenie ogrodu
zrobienie certyfikatu przepięć w gniazdach budynku Zarządu (potrzebne do ubezpieczenia)
coroczny przegląd działek
odpowiedzi na pisma działkowców
sprawy bieżące (związane z funkcjonowaniem ogrodu)
zorganizowanie dwóch konkursów dla dzieci (jeden przez działkowca i przy pomocy Zarządu, drugi przez Zarząd z podchodami na terenie ogrodu)
przebudowa strony internetowej (przeniesienie całej strony internetowej na nowoczesną platformę CMS WordPress )
założenie lustra drogowego przy wyjeździe z bram 1-6 Ogrodu na drogę asfaltową (współpraca z Gminą Stryków)
wycięcie gruszy przy drodze wyjazdowej z bram 1-6 na drogę asfaltową
założenie lustra drogowego przy krzyżu na zakręcie w stronę bramy 7 (współpraca z Gminą Stryków)
w roku 2019
pomalowanie od zewnątrz krat i budynku (modernizacja siedziby Zarządu)
udrożnienie rynien, naprawa na budynku Zarządu
założenie monitoringu miejsca składowania odpadów segregowanych i mieszanych (brama 1)
wymiana części podliczników energetycznych
pomalowanie skrzynek energetycznych ,,R’’ i ich konserwacja
założenie 5 sztuk gniazd elektrycznych przy pierwszych skrzynkach od bram (umożliwiających wykonywanie prac np. spawalniczych czy wykorzystanie oświetlenia ruchomego w razie konieczności)
zakup 2 reflektorów halogenowych ( cel; festyn- oświetlenie, bezpieczeństwo w razie wypadku)
przyspawanie do bram wjazdowych zapór przegubowych
przyspawanie uszu do klap z wodomierzami
pomalowanie-oznakowanie klap z umiejscowionymi podłączeniami wodnymi(studnia)
zrekonstruowanie i odnowienie znaków drogowych na alei dojazdowej do bram
założenie znaków PPOŻ- oznakowania bezpieczeństwa wjazdu pojazdów uprzywilejowanych
wyznaczenie drogi ewakuacyjne j- zgodnie z wymogami PPOŻ (umiejscowienie na planie ogrodu)
wymiana gaśnicy proszkowej w sterowni i zakup gaśnicy pianowej do budynku Zarządu(bezpieczeństwo PPOŻ)
zakup apteczki, oznakowanie informacyjne tablicami zgodne z bezpieczeństwem BHP w budynku Zarządu i sterowni
wymiana- przeróbka z tablic otrzymanych na potrzeby ogrodu – tablicy informacyjnej przy budynku Zarządu
naprawa, spawanie kontenera na odpady mieszane od wewnętrznej i zewnętrznej strony, blachownie
podcinka drzew wzdłuż alei dojazdowej do bram (drożność przejazdu)
podsypanie alejek pomiędzy bramą 4 a 7 oraz wjazdów do bram (tymczasowa naprawa po ulewie)
wycinka gałęzi przy śmietniku
zrobienie stołu biesiadnego
zorganizowanie ,,Festynu działkowca”(część artystyczna i biesiadna)
zakup paleniska 80 cm.
zorganizowanie ogniska ,,koszyczkowego’’
przeprowadzenie przeglądu ogrodu (wysłanie wezwań o uporządkowanie działek)
złożenie oświadczeń na podstawie prowadzonych rejestrów wpisów stanów wód, zgodnie z ustawą o prawie wodnym o stanie poboru wód podziemnych ze studni głębinowych
przygotowanie wodomierzy do regeneracji zgodnie z pozwoleniem-wodno prawnym studni 1 i studni 2
wizyta u burmistrza Strykowa- Witolda Kosmowskiego ( złożenie pism o pomoc w utwardzeniu i naprawie drogi wjazdowej do alei dojazdowej bram 1-6)
wizyta u burmistrza Strykowa – Witolda Kosmowskiego ( złożenie pism w Zakładzie Komunalnym w Strykowie, Straży Państwowej w Zgierzu i Urzędzie Gminy Stryków o postawienie przez gminę zgodnie z wymogami bezpieczeństwa hydrantu przy bramie 7)
odebranie praw do działki (1 szt)
odpowiedzi na pisma działkowców
sprawy bieżące (związane z funkcjonowaniem ogrodu)
w roku 2018
wymiana rur – w realizacji
naprawa dachu budynku administracyjnego od wewnątrz ( przez działkowców- we własnym zakresie)
zabezpieczenie transformatora
opis skrzynek energetycznych( zgodny z planem zagospodarowania działek)
uaktualnienie strony internetowej ogrodu( zgodne z planem inwestycyjnym na rok 2018)
odświeżenie i uporządkowanie części ogrodowej budynku administracyjnego
podłączenie prądu w górnej części budynku administracyjnego
wymiana zniszczonej siatki zewnętrznej przy śmietniku
wysypywanie gruzem kolein powstałych na alejkach (gruz we własnym zakresie z prac remontowych działkowców)
wdrożenie i zapoznanie działkowców z systemem ochrony danych osobowych RODO
w roku 2017
naprawa dachu budynku administracyjnego
wymiana pompy wody
zamknięcie – odbiór drogi dojazdowej
w latach 2009 -2012
likwidacja murowanych szaletów
wymiana urządzeń energetycznych oraz instalacji energetycznej zwiększenie mocy z 40 do 120 kW
zmiana taryfy energetycznej z B11 na G11
wymiana legalizacyjna licznków elektrycznych
modernizacja sieć wodociągowej (zdrój przy każdej bramie)
naprawa, modernizacja i konserwacja automatyki pomp wody
remont budynku administacyjno – biurowego w tym wymiana okien, podłączenie instalacji elektrycznej na parterze, budowa toalety
pomiary geodezyjne drogi dojazdowej
wyrównanie i utwardzenie kruszywem odcinka drogi dojazdowej
montaż znaków zakazu przy bramach
wymiana pokrycia przeciekającego dachu na blachodachówkę w budynku administacyjno – biurowym
montaż 2 krat w oknach budynku administracyjno – biurowego
wyprowadzenie gniazda elektrycznego na zewnątrz budynku administracyjno – biurowego
uruchomienie strony internetowej ogrodu
malowanie ścian zewnętrznych budynku administracyjno-gospodarczego
nowe gabloty informacyjne na terenie działek
remont generalny, konserwacji i malowanie zbiorników i instalacji wodnej
do roku 2009
rok 2003 – własny budynek administracyjno-biurowy o powierzchni ok. 29m2 z poddaszem. Budynek wykorzystywany jest podczas zebrań zarządu, zebrań komisji statutowych oraz spotkań organizowanych dla naszych działkowców.
Używamy plików cookies, aby zapewnić Państwu najlepsze działanie naszej strony. Pliki te służą m.in. do rozpoznawania Państwa za każdym razem, gdy odwiedzacie naszą stronę, a także pomagają naszemu zespołowi dowiedzieć się, które części strony są dla Państwa najciekawsze i najbardziej użyteczne. Klikając "Akceptuję", wyrażają Państwo zgodę na użycie WSZYSTKICH plików cookies.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy komfortu poruszania się po stronie. Spośród nich, pliki cookie, które są skategoryzowane według potrzeb, są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji strony internetowej. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować i rozumieć sposób korzystania z tej strony internetowej. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce internetowej tylko za zgodą użytkownika. Masz również możliwość zrezygnowania z tych plików cookie. Ale rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może mieć wpływ na jakość przeglądania.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. W tej kategorii znajdują się tylko te pliki cookie, które zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.
Wszelkie pliki cookie, które nie są szczególnie potrzebne do funkcjonowania strony internetowej i są wykorzystywane w szczególności do gromadzenia danych osobowych użytkownika za pomocą analiz, reklam, innych wbudowanych treści są określane jako pliki cookie, które nie są konieczne. Obowiązkowe jest uzyskanie zgody użytkownika przed uruchomieniem tych plików cookie na swojej stronie internetowej.